Så vackra dagar!

Jag gillar den här tiden på året. Då när det är blå himmel, solsken och takdropp. Även om det är mycket snö så känns det ändå som att våren är så nära och att om bara några veckor (nåja, en månad då) så är all den här snön borta.

I dag börjar jag vid 10. Skönt med en kopp kaffe i lugn och ro. Nova är frisk igen och tillbaka på skolan. Hon hade egentligen kunnat gå i går med men hon fick vara hemma en extra dag. Vi var på klädparty i går kväll och köpt oss matchande kläder till sommaren. Det är så kul att Nova gillar sånt lika mycket som jag.

I kväll ska jag på teater med min chef och några kollegor. Ser fram emot att äntligen få gå på Norrbottensteatern. Har aldrig varit där förut.

För övrigt så längtar vi till fredag för då är det ultraljud igen! *spännande*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback