Mål 2010

Sitter hemma och tar det lugnt innan det är dags att fara till jobbet för ett kvällspass. Brasan brinner och lugna favoriter spelas på radion. Har gått och tänkt på det här med mål. Ska man ha några eller ska man strunta i sånt? Det som är kul med mål det är att se tillbaka efter ett år och se om man lyckades. Inte lika kul när man misslyckas dock. Jaja, här är några mål jag bestämt mig för och så får vi se om jag lyckas.

* Föda barn. Ja, det är ju ett mål jag kommer lyckas med för ut ska ju barnet förr eller senare. :)
Hoppas bara allt går bra.

* Spendera mer tid med Nova. Jobbet och alla jävla måsten har tagit allt för mycket tid.
Det ska bli ändring på det nu.

* Ta det lugnare. Jag ska definitivt lugna ner tempot och bara njuta av tillvaron och ta dagen som den kommer.
* Scrappa klart barnens album. Detta är något jag måste få klart innan bebin kommer.
* Sluta vara så naiv, godtrogen och lättlurad.
* Inte lita på någon. Vissa vänner är inte vad man trodde dom var och jag går inte på den nöten en gång till. To old for that shit.
* Odla mer tomater och kryddväxter.
* Äta nyttigare, träna och gå ner alla kg jag gått upp under graviditeten.
* Sälja bilen. När jag blir mammaledig så behöver vi inte två bilar. Det går så mycket bussar här och skulle man behöva bilen så gäller det att ha framförhållning och planera.
* Se till att ha ett rejält vedlager till hösten. :)

Ja, det blev några stycken. Får se vilka man lyckas med.


Kommentarer
Postat av: jessica

låter som väldigt bra mål!:)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback