Lördag

Åh, så skönt med helg. Den här första veckan efter ledigheten har gått bra men det har varit tungt också. Man längtade verkligen efter helgen. Nova har haft en övernattningskompis här för första gången. Inte vilken kompis som helst heller utan bästa kusinen Filippa. Vi åt tacos och sen gjorde jag en tårta (!) och så fick dom fredagsmys. Båda slocknade som ljus strax efter 22 och sov till halv 8. Själv fick man sovmorgon till 9 eftersom Martin gick upp tidigare för att han skulle jobba.

Min förkylning är äntligen nästan helt bra. Liiiite snuvig ibland bara men annars känns det mkt bättre. Inget halsont så jag sover bättre på nätterna också. Dock har jag halsbränna titt som tätt men jag har fått lite tips så jag ska in på apoteket och köpa medikamenter och sen blir det till att undvika mat som förvärrar det.

En del oro har man hunnit med i veckan också. Min äldre bror har fått en pacemaker. Operationen gick bra och han är hemma igen. Tack och lov. *puh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback