Bortskämd...

Jag sitter där jag sitter och känner mig allt annat än pigg och alert. Min älskade mamma och systerdotter Martina är här och dom skämmer bort mig. Alla bebiskläder är tvättade och just nu har dom burit in blommor i badkaret så att dom får sig en efterlängtad dusch och dom ska tvätta fönster och hänga upp nya gardiner. Känns otroligt lyxigt. Själv har jag, till råga på allt annat, åkt på Karpaltunnelsyndrom i båda händerna/armarna. Känns mindre nice kan jag säga. Rent av lite otäckt när händerna domnar bort och det värker långt upp i armarna.

Bebisen mår bra i allafall och det är huvudsaken. Var på kontroll i torsdags och alla värden var bra. Nu är det 5 veckor kvar. Sååå nära! *längtar*

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du blir bortskämd! Läskigt md domningar! CU KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback