Härligheter...

Fredag igen. Veckorna går ruskigt fort men nu ska vi njuta av ännu en helg. Novas vecka på skolan har gått riktigt bra vilket känns härligt. I går kunde t o m jag lämna henne där utan tårar.
Ett glatt vinkande i fönstret. Mammahjärtat är lugnt.


Måste få dela med mig en av senaste dagarnas största glädjeämne: Jag har fått dagtid 4 av 5 dagar!! *jublar* Känns jätteskönt! Torsdagar kommer jag jobba kväll och på fm hade jag tänkt träna.
Det är verkligen dags att komma igång igen. Har ju dag+helg träningskort så det passar ju bra.

 

I kväll har vi hyrt film och vi tänkte ha en myskväll framför tv. Nova ser just nu sin film, Mamma mu och Kråkan. När hon har lagt sig är det min och Martins tur och då är det Män som hatar kvinnor. Sen hyrde jag oxå Marley och jag samt The women. Haha, nu ska Martin få igen för att jag fick sitta och se Sagan om Ringen trilogin förra helgen. Hehe!  


Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Skönt att höra att det går bättre och bättre med lilla tjejen, förstår mamma hjärtat.

Ses imorgon, eller hur?!



KRAM

Postat av: Martina

Ohh män som hatar kvinnor är bra :) marley och jag med! hopas du tyckte likadant! KRAM!

2009-09-04 @ 23:36:54
Postat av: Maria

Åh, jag är så glad för din skull! Skönt med dagtid! KRAMIS

2009-09-06 @ 21:20:08
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback