Mys av högsta kvalitet


Vi gjorde premiärbrasan i tisdags. Så underbart härligt! I dag jobbar jag kväll så jag är hemma än och pysslar med lite av varje. Naturligtvis med en brasa tänd. :)
Här är vad som annars hänt och händer:
I måndags så plockade vi bort sommaren. M a o så satte vi bort utemöbler, tog in cyklarna i förrådet, packade ihop studsmattan m m. Vemodigt.
Tisdag kväll så bytte Martin däck på båda bilarna. Det var förutspått att det skulle bli snöstorm på onsdagen men det blev regnstorm i stället. Nova skulle egentligen på utflykt till Ormberget med skolan men det blev tack och lov inställt. Hade inte varit kul att skicka i väg henne i det vädret. *brrr*
Jag ser fram emot höstlovet för då har jag tagit semester för att kunna vara hemma och mysa med Nova. Hennes kusin, min yngsta systerdotter Mikaela kommer upp då. Det ska bli så kul att se henne och få pyssla om henne lite.
Novas kusin Herman har fyllt två år och vi var där på kalas. Tänk att han redan är två år!
I november så far jag och Nova till Grycksbo på mammas 70 årskalas.
Fullt upp m a o. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken snygg kamin! Och tapeten:)

2009-10-08 @ 10:50:54
Postat av: Josefine

Å vad mysigt det ser ut! =)

2009-10-09 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback