Foglossning...

...är inte kul. Haft lite känningar tidigare men idag kändes det mer. Blir nog till att införskaffa ett specialbälte igen. Fått tips om magnesiumtabletter också så det ska jag kolla upp.
Nåja, jag vet ju att det går över så det är bara att kämpa på.
Tur man har en "stor" tjej som inte kräver lyftning och liknande. :)

Nova var hemma från skolan igår pga hosta. Hon har haft det tidigare under veckan också men igår lät det värre så hon har varit hemma med Martin som också var krasslig. Idag har vi tagit det lugnt hemma vilket känns skönt. Jag och Nova har målat och så har vi sett film och spelat spel.
Jag fick ett ryck och sorterade mina mönstrade papper. Det tog 4 timmar.
I morgon ska jag fortsätt med cardstocken.  

Om två veckor fyller vår älskling 6 år så vi ska planera kalas och göra inbjudningarna i morgon.

Å just ja, vi har fått nästan en dm härlig nysnö. *mysigt* 


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Ja foglossningar är inget skönt. Hade inga alls med Wilma men med Nova kom de väldigt tidigt redan i v. 10 började jag känna av dem. Började gå på vattengympa på björx en gång i veckan då och det blev lite bättre och framförallt inte sämre.



Hoppas att Nova kryar på sig. Det är inge kul med hosta!



Kram

2009-11-08 @ 20:10:23
Postat av: saravillfara

Tråkigt med foglossning, hoppas det inte blir värre. Men ett stort grattis till det spirande nya livet, vad roligt för er!

PS. Du har fått mail! DS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback