Lågtryck

Det känns ovanligt kallt idag. 10 grader varmt, mulet och blåsigt. All lust att göra nåt i trädgård lyser med sin frånvaro.
Jag skulle önska att kaminen var installerad och klar så att jag kunde göra en brasa.
Frusen långt in i märgen.

Sista lediga dagen för den här gången. Helgen har varit intensiv. Fått en hel del gjort men inte så mycket som jag hoppats. Fredag kväll spenderades på 
Maddes balkong tillsammans med henne och Milla.
Flera glas vin senare så hamnade vi på Olivers. Lite dans är gott för själen.
Grym huvudvärk igår dock. Man får vad man förtjänar.

I dag har jag inga större planer. Nova ska till en kompis och jag ska till Madde på en kopp kaffe.
Måste handla också för vi har slut kaffe. Sen är det bara och fara hem och börja med middag så den är klar tills Martin kommer hem. I kväll blir det nog ett varv på spåret.
Känner för att springa av mig lite rastlöshet. I morgon är det äntligen måndag igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback