Frågor och svar

Hittade denna roliga enkät hos min vän Madde :)

1. Blir det någon semester i sommar?
Nej, kommer vara hemma i kära Luleå hela sommaren.

2. Vad heter du i mellannamn om du har ett sådant?
Marina

3. Vart var du om dagarna som liten när dina föräldrar jobbade?
Mina föräldrar jobbade skift så när den ena jobbade så var vi hos den andra och vice versa.

4. Vilket annat språk hade du helst velat kunna prata flytande?
Franska.

5. Är du en Spara eller Slösa?
Slösa.

6. Vilket yrke tycker du är det hetaste en person av motsatt kön kan ha?
Bilmekaniker... *mums*

7. Har du gjort något riktigt roligt den här månaden?
Ja, det har blivit ett å annat.

8. Hade du kunnat ställa upp i en dokusåpa?
Nej!

9. Vilken TV-serie hade du helst hoppat in och levt ditt liv i?
Friends (om den fortfarande existerade)

10. För du en vanlig dagbok utöver din blogg?
Nej.

11. Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
Den heta bilmekanikern kanske? Har man tur så är han en hejare på att laga hissar också. :)

12. Tycker det det är jobbigt att svara när det är ett dolt nummer som ringer?
Nej, det kan ju vara inom jobbet.

13. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt eget, vems hade du valt?
Nova såklart!

14. Vågar du ladda ned filmer/musik nu efter IPRED-lagen trädde i kraft?
 Nej men det vågade jag inte innan heller

15. Ser du fram emot något just nu?
Ja.

16. Blundar du när det är hemska scener i t.ex. skräckfilmer?
Ja, blundar och håller för öronen och hoppar så långt upp i soffan jag kan. *brrr*

17. Använder du lågenergilampor?
Well of course!

18. Vart i USA hade du helst rest om du fått välja?
Florida. Kombinerat besök hos min väninna med shopping och beachen.

19. Vad tycker du är godast att lägga på grillen?
Banan, till efterrätten.

20. Vems självbiografi hade du helst velat läsa om du får välja vilken person som helst?
Säger som Madde, mitt barns. Vore kul att veta om man lyckades som förälder.

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Trevlig läsning!!

Önskar dig en trevlig vecka och hoppas att vi ses snart någongång.



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback