Efter regn kommer sol

Onsdag kväll och jag är ledig i 4 dagar. Hett efterlängtat! Jag känner ett stort behov av att fixa och dona i min trädgård just nu. Hade ingen aning om att jag skulle tycka det var så kul! :)  For till Blomsterlandet efter jobbet och gick omkring och drömde. Det blidde ett och annat inköp också förstås. En rosa Surfinia (hängpetunia) som ska hänga vid växthuset samt en till som ska hänga på väggen bredvid ytterdörren. Sen köpte jag lite kryddor: citrontimjan, vildvitlök och curryört.
Bara växthuset blir klart så ska jag köpa mer. *längtar*

Det har varit en hektisk vecka på jobbet. Dagarna rusar fram. Tänk att det är typ sommar.
Man har gått i shorts och t-shirt flera dagar i rad. *lovely*

Min semester är nu bestämd.
5 veckor totalt men jag kommer jobba 2 veckor i mitten vilket känns bra.
Då blir man inte helt lost in space när man kommer tillbaka.
Det går ju inte att vara borta för länge inte. :)

Min nya smarta diet är fucked up. Vågen har stått still i flera dagar nu! :( Fan också. Den som funkade så bra! Blir ingen beach för mig den här sommaren heller om det inte händer nåt mer.
To good to be true.

Måste ju bjussa på en sång innan jag säger godnatt.
Satt hemma hos Josefin förra helgen och såg melodifestivalen.
Det var faktiskt rätt låt som vann tycker jag.
Det var många bra låtar men den här var bäst helt enkelt. Enjoy and be good.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja den va veldig bra:)Heia Norge Heia Norge:)Blir nog en trip till Oslo nästa år då:)Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback