Bye bye Luleå...

I morgon åker jag till Dalarna. Min svåger som jag berättat om tidigare är sämre och det känns så himla tungt. Jag skulle egentligen åka ner nästa helg för att vara med på min brorsdotters student men jag har bokat om biljetterna till i morgon. Känner att jag måste ner och träffa honom och krama hans ungar länge och väl. Det ska bli skönt att få träffa mamma och pappa också. Det krävdes lite omplanering och barnvaktsfixande men jag har en underbar familj och
världens bästa chef så det var inga problem. 

Håll tummarna för min vän och sköt om er.
*kram*

Kommentarer
Postat av: Milla

Tummar hålles. Kram Milla

Postat av: Jenny W

Håller tummarna att allt ska gå bra.. Skulle det köra ihop sig med barnvakt i helgen för Martin får Nova gärna komma och hälsa på... Jag och tjejerna har inte några större planer då.

2009-05-27 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback