Addicted...

... to you tube...Det är så kul att surfa runt och leta bra låtar. :) Som den här(vilken jag tror jag bloggat förut men den är ju så bra!):
 

Här är en annan favorit, gillar Lisas version:


En favorit när jag tränar, grymt bra låt:
 

Som ni märker så har jag en blandad musiksmak :D Avslutar detta inlägg med ännu en grym träningslåt med Eminem:

I morgon blir det lite fix med trädgården, tvätta bilen och röja i garaget. På kvällen ska jag och Nova på middag (Martin ska ha fest med sina polare) med farmor och farfar. Det ska bli skoj. I kväll var vi på middag hos våra vänner M & H. Det var så trevligt att få prata lite. Det var en stund sen sist. Många middagar hos vänner nu för tiden. I går var jag och Nova till Madde för årets första grillmiddag. *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback