Morgonpigg och rask

Sitter och väntar på flygtaxin. Jag ska till Stockholm och besöka huvudkontoret i 2 dagar. Det ska bli jättekul att träffa alla irl som man inte träffat på länge och vissa man har mailkontakt med nästan varje dag har jag inte sett alls. *spännande*
Jag ser fram emot den smarriga hotellfrukosten i morgon oxå. Bye bye diet liksom. *fniss*
Trodde jag skulle få svårt att somna igår för man har så mkt i huvet som man vill hinna prata om och jag låg och funderade på om jag glömt skriva ner nåt. Å vips så sov jag visst och sen var kl 04.10. Hade ställt den på halv men vaknade före klockan och då var det lika bra att kliva upp. Nu sitter jag här färdig och väntar. Solen är på väg upp och det är ljusare än jag trodde. *härligt* Undrar hur det är i storstan? Det är verkligen en härlig tid vi går i mötes med ljus och värme. *lovely*

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Postat av: Eivor / Ejja

Galet tidigt du är uppe ler

Önskar dig bra dagar i storstan.

Tack för ord och tanke gällande vårt gossebarn, det värmer.



2009-03-19 @ 09:54:02
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: jessica

det blev aldrig någon träff, mamma smsade dig men fick inget svar. Nu dröjer det väl ett tag innan du kommer ner igen? =(

Hoppas du hade det kul när du var här:P

kramar

2009-03-21 @ 20:44:42
URL: http://jessieolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback