Semester!

Ja, så kom då äntligen dagen D. Nu har man semester i två veckor och det känns underbart! Smet lite tidigare från jobbet igår. Vi åt grillad abborre hos svärföräldrarna till middag och efteråt for vi till våra vänner M & H. Det kändes skönt att få krama om dom och prata lite. Jag och M gick hem till oss och satt på altanen och drack vin, pratade och grät om vartannat. Vi hade mycket att prata om. Hon är en underbar människa!

Jag har bestämt mig för att köra ner till begravningen. Bor hos pappa några dagar innan jag far hemåt igen. Förhoppningsvis får jag med mig Mattis och Martina upp vilket jag ser fram emot.

Ikväll har vi hyrt film och köpt godis så det blir en lugn hemmakväll. Ha en fin helg! *kram*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt med semester nu.

Nu får du njuta av din semster o ha det bra med familj,släkt o vänner:)

kramar!

Postat av: Murjäkk

Åh, ja det var toppen å surra lite... Vi bestämmer någon dag för att gå ut och äta! KRAM

2009-06-28 @ 22:56:59
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback