Någonstans nära...

Min älskade Martina la ut en länk till denna sång och den berör mig så djupt...Speciellt nu.
Martina är Franks äldsta dotter...
Att det inte var långt kvar visste vi sen tidigare. Man var förvarnad. Ändå kom det som en chock.
Frank somnade stilla in i sitt hem i morse. 54 år ung. Kvar står 3 barn utan sin far.
Det känns så tungt. Älskade ungar. Jag vill ta dom i min famn och aldrig släppa taget.

För våra kära vänner M & H så kom det ingen förvarning och de förlorade sin son.
LillErik somnade in just som hans liv knappt börjat.
Hjärtskärande sorgligt.

Jag tror inte på himlen. Jag tror definitivt inte på Gud. Inte efter det här.
Men jag tror på att våra nära och kära finns där ändå.
Om jag blundar så ser jag Frank. Leendes och med sina små roliga uttryck.
"En köpp kaffi och en bulla."

Jag tror att om M & H blundar så ser de sin son. Varje dag är han med dom.
Våra nära och kära som inte är kvar med oss är ändå där...någonstans nära.


Kommentarer
Postat av: uve

Tror inte heller på att det finns någon Gud. Massor med kramar...



/Y.

Postat av: deleine

Åh där sitter jag och gråter igen.... Tror jag ska sluta läsa din blogg...



http://www.youtube.com/watch?v=za-WOrthhI4



är också en bra låt

2009-06-23 @ 13:12:11
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: Erika

Så sorgligt... kram

2009-06-23 @ 18:26:11
Postat av: Ali

Skickar många varma tankar och kramar.



/Anneli



2009-06-25 @ 10:44:21
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback