3 dagar kvar...

...till min semester. Mer efterlängtad än någonsin. Jag är visst inte en så stor arbetsnarkoman som jag trodde. Ser fram emot att få va med Nova, få sovmorgon och att få pyssla här hemma. Tur man har en morgontrött dotter.
Om två veckor är det begravning och då ska jag ner till Dalarna igen. Börjat fundera på om jag ska köra ner eller flyga. Det vore en utmaning att bege sig i väg själv och då har man tid att förbereda sig inför en jobbig dag. Skulle haft en annan bil bara. Martin vill att jag kör hans dieselruska. Min är för törstig. Men hans bil är inge rolig att köra. Händer ingenting när man gasar å A/C är racklig. Han har inte assistans på sin heller vilket jag har på min. Det är ju å andra sidan lätt ordnat. Ja, vi får se hur jag gör. Ner ska jag på ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Hoppas du får en fin semester och att begravningen går så bra som det nu kan gå. Sådana där tillställningar är aldrig roliga, men jag hoppas att du känner dig stark nog att orka ta ett farväl av din gode vän.

Kör försiktigt om du nu bestämmer dig för att köra ner.

Om du och Nova vill ha ett utflyktsmål under semestern så kan ni ta en tur till Råneå :-)



Kramar från ett soligt och varmt Råneå

2009-06-26 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback