Western Farm


I torsdags så kom mina föräldrar på besök.
Länge sen dom var här så det var kul att visa dom ett somrigt Luleå.
I fredags så for jag och Nova tillsammans med mor och far till Western Farm i Boden. Det var mkt trevligt så den turen kommer vi göra om. Vi hann med ponnyridning, åka häst och vagn, hälsa på grisar, kossor, kaniner och ankor, se teater med cowboys, bli indianmålade samt att klä ut oss och bli fotograferade. Batteriet tog slut efter några kort tyvärr men jag fotade vidare med mammas kamera.
Dock har hon inte sladden till den med sig så jag vet inte när jag får dom bilderna.
Här är dom jag hann ta:




Här är bilden som jag och Nova tog utklädda där borta:

Jag kan varmt rekommendera er att ta en tur dit. Nån gång skulle jag vilja vara med på en dagstripp på hästryggen.
De har olika varianter av turer man kan vara med på och det skulle vara så kul att få rida igen.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Så fint kort på er..Kram

2009-08-11 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback