Lovely...

I går tog jag och Milla oss en spontantur på färjan. Tog några öl, surrade och lyssnade på trubadurerna. Mkt trevligt! Tittade ut över vattnet och såg solen gå ner. Såna här kvällar vill man ha mer av. Lovely Luleå! :)

I dag är vädret lite sämre dock. Mulet och bara 20 grader varmt men det känns lagom och avsvalnande vilket behövs efter senaste dagarnas värmebölja. Jag ska göra ett ryck i tvättstugan och garaget. Får se hur långt jag hinner. Får besök i em av en väninna och hennes dotter och jag tänkte låta hennes dotter få ärva lite kläder av Nova så jag måste leta fram allt som är för smått. Så det är väl bara å sätta i gång i stället för att sitta här... :) Till sist vill jag bara dela med mig den bästa låten just nu, (videon är så cool...):

Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Jag älskar den här låten just nu! Bra val ;-)

2009-07-02 @ 18:56:41
Postat av: Milla

Det var verkligen trevligt Anna! Å ja, den låten är bäst! Pink är great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback