A little update...

Ja, ni som följt min andra blogg vet att jag är hemma igen. Har jobbat denna vecka och varit väldigt trött så jag har inte orkat uppdatera denna blogg förrän nu. Begravningen gick bra om än det var nåt av det värsta jag varit med om. Det var helt fruktansvärt hjärtskärande att se Franks barn så ledsna. De spelade Franks favoritmusik och det stod en foto av han längst fram på kistan och det var så fint. Efter att vi i familjen lagt vår handblomma på kistan så gick hans brandkårskollegor fram och ställde sig runt kistan. De var så fina i sina uniformer och de la Franks hjälm och hans yxa på kistan. Mycket rörande och det var som taget ur en amerikansk hedersbegravning typ. Efter gudstjänsten var det minnesstund och flera höll så fina tal. Jag ville säga nåt jag med men kände att jag klarar nog inte av det så det blev inget. Barnens kusin Sofia, min brorsdotter följde med mig dit och det var bra. Behövde stödet. Jag fick migränliknande huvudvärk pga allt gråtande och ögonen var svullna i ett dygn efteråt. Det känns fortfarande så ofattbart att han är borta. Goa Frank. Så oerhört saknad!!

På lördagen så for jag hemåt och Sofia följde med. Det var en rolig roadtrip med bra musik, skratt och prat och körandet gick som en dans. Vi var hemma vid 18 tiden och Martin och Nova hade städat huset och gjort så god middag. <3
Efter middagen så gick vi ut i solen och satt och njöt av ett glas vin och Martin, Sofia och Nova hoppad studsmatta.

Högt upp luften!





Underbar och älskad av alla! <3

The child & the Godmother...

Tokfior!!

Den slitna modern...

På söndagen så for vi till Storforsen. Sofia har aldrig varit längre norrut än till Umeå förut så det var kul att visa runt henne. Jag och Martin har inte varit i Storforsen sen sommaren -00...På tiden med ett återbesök.

Skummande forsande vatten, mäktigt!

Strike a pose Fia!

Breathtakingly beautiful!

Coola brudar!

La familia...

Galna brudar!

Älskade Sofiproppen min! <3

Hjärtegryta...

Tokfia! :)

Sen for hon hem på tisdag förmiddag. Tråkigt men jag hoppas hon kommer tillbaka snart. Ju mer jag har umgåtts med Sofia och syrrans barn och övrig familj i Dalarna, ju mer saknar jag dom. Känns tungt att bo så långt ifrån dom när jag så gärna vill vara nära och dela deras vardag i gott och ont. Tur man har internet och telefon!

Jag har som sagt jobbat i veckan och det har gått bra. Nu har jag två veckors semester igen och det ska bli skönt och jag ska bara ta det lugnt och göra saker jag känner för. Hälsa på några vänner och mamma och pappa kommer upp nästa vecka och det ska bli kul att visa dom ett somrigt Luleå. Saknar dom så!

I går var vi hos svärföräldrarna och åt grillat. Alla barnen och deras granne med barn och barnbarn var där och det var jättetrevligt. Martins lillebror David hade sin nya flickvän med sig och hon är jättegullig och supertrevlig! Vilket bra kap han har gjort där! :) Tyvärr bor dom så långt bort så det är inte ofta vi kommer ses men förhoppningsvis flyttar dom upp hit en vacker dag.

För övrigt så planerar jag barnens album för fullt och jag har beställt själva albumen och bilder så det är bara att sätta igång. Hoppas det blir några regniga dagar så jag kan stänga in mig i mitt rum och pyssla.

Må väl och sköt om er! *kram*

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad himla fina ni är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback