Stil

Återigen söndag kväll. Vart tog denna helg vägen? Fredagskvällen spenderades hemma med myspys. När Nova somnat så satt jag och scrappade en stund. Martin hade besök av några kompisar så jag kunde sitta så länge jag ville med gott samvete. Men vid 23 var jag så otroligt trött så då var det natta i kolbua.

Lördag for jag och Nova in till stan för lite shopping. Jag köpte äntligen ett par stövlar jag suktat efter länge och nu var dom på rea så då kunde jag inte låta bli. Vi träffade på farmor och vi åt lunch med henne. Köpte lite kläder till Nova och en gympåse. De har nämligen börjat med gympa på dagis. Varannan fredag går dom till skolan bredvid och gympar. Kul!
Efter en stund ringde Martin och ville att vi skulle möta honom på ett ställe där dom hade 30% på utställningskaminer. Vi har ju letat kamin ett tag och nu hade dom en som vi tror att vi kommer köpa. Vi bokade den till på måndag så får vi se. Sen måste vi bara bestämma oss för var den ska stå.... :)

I dag fick jag sovmorgon till halv tio. *skönt* Efter lite frukost så tog vi med oss skridskorna och gick till isbanan som ligger alldeles intill. Jag och Nova var och åkte på nyårsdagen men innan dess var det 20 år sen sist. Lite vingligt och man hamnade på rumpan några gånger men kul var det. Nova verkar oxå gilla det.

Har påbörjat vad jag hoppas ska bli en god vana framöver, nämligen köpt guldkort på STIL. Det är hög tid att tänka på bikinisäsongen 2009. :) Ovant med ett nytt ställe. Man fick leta lite innan man hittade det man skulle ha och jag var ganska ringrostig på alla apparater. Det går nog bättre nästa gång....med allt hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Blommig

härligt med tid för scrapping:)

Vad du är duktig som har köpt årskort och tränar

kram

Postat av: Jenny

Åhh vad kul.. kanske kan träna tillsammans någon gång då.. ;-)

2009-01-25 @ 23:04:22
URL: http://loverose.webblogg.se/
Postat av: josefine

Så du har köpt kort på stil=)

Synd att mitt snart går ut=(

Bättre lycka till dig med träningen, för mig gick det åt h-vete, har inte tränat mkt på ett år och betalt 4000<.=((((((

kram

2009-01-27 @ 12:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback