Lugn och ro

Är hemma ensam några timmar innan det är dags för jobb. Har ordnat med lite paket som ska skickas. Tvättat nån maskin och vikt undan torr tvätt. Nu sitter jag här och skriver. Känns skönt med lite lugn och ro innan jag ska iväg. Jobbet är himla skoj just nu. Det händer massor och det är verkligen härligt, speciellt i dessa tider. Ska fara in tidigare idag och göra undan lite som ska göras.

Har lagt in bilder från kameran på datorn. Här kommer lite om vad vi gjort i januari och december...

Nova på sjukhuset...

Skridskor på jullovet...

Skidåkning...

Promenad med Nova och farmor nere vid älven...

Vårt fina hus i julskrud...

Mina mysiga lyktor...

Finaste julgranen EVER!!

Jultomten kom i år också...

Herman fick en rolig bok i julklapp...

3 härliga kusiner...Beklagar de röda ögonen, har inte hunnit redigera fotona.

Syskon...gillar bilden skarpt.

Den trötta mamman fastnade på bild oxå...

Så här glad blir man när man får en robothund!
Nu är ni uppdaterade med bilder för ett tag...Ha en toppendag för det ska jag! :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad kul att du lägger ut lite bilder så jag får se hur ni har det :) Gillar flaggorna i granen skarpt och sen så ser huset jättemysigt ut! Vill komma och hälsa på snart! Ha en fin dag nu och hälsa familjen! Kraams!

Postat av: martina

..föressten, så jag köpte sånna där lyktor jag med.. dom är så fina så dom hänger fortfarande ute på balkongen!:) KRAM!

2009-01-28 @ 14:45:29
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: Murjäkk

Vilka fantastiska bilder! På torsdag vill vi att Nova följer oss hem från dagis! Hoppas ni mår bra! KRAM

2009-01-30 @ 19:41:49
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback