Så stolt!

I dag är jag extra stolt över Martin som flög till Stockholm trots att han är flygrädd.
*imponerad*
Hans farmor Disa somnade in i november så det var hennes begravning han for ner till.

Jag och Nova köpte pizza till middag och for hem till farmor och åt. Hon ligger med ryggskott och behöver lite extra hjälp. Så mycket hjälp som vi får av dom så är det självklart att man ställer upp de gånger dom behöver hjälp.
Världens bästa pizza finns naturligtvis på Sunderbyrestaurangen. Greece heter min favorit och är en riktig goding med tzatziki, ruccola och mozzarella bl a. *yummie*

Nu är det en god kopp the och Desperate Housewifes som gäller. Martin landar vid 22 tiden så jag ska sitta uppe och vänta tills han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback