Leeeedig!!!!!!

Jepp, fyra dagar av sova länge, frukost i lugn o ro, kaffe, brasa och myspys. Ja, sen blir det lite städa och julstök också men inte så mycket av den varan. Jag vill varva ner och nolla hjärnan.
Jobbar den 23 och sen är det julafton.

Går in i v.19 idag. Knodden sparkar och lever runt. Martin kunde känna sparkar häromkvällen. *mysigt*
Nova är dock för otålig för att låta handen ligga kvar länge nog.
Den lille är som mest aktiv efter att jag lagt mig på kvällen och då sover ju Nova och på dagen är det inte lika mycket rörelse än.

Jag älskar att vara gravid!
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Och jag ÄLSKAR att du är gravid! :) Det kommer en till person som man kommer att följa i framtiden, vilket känns underbart! Tack för julkortet, superfint kort på novisen, pussa henne från mig! KRAMAR!

2009-12-18 @ 23:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback