Fredag...

...och dags för mys med familjen. Popcornen poppar i kastrullen och
Nova och hennes kompis Emmy
hoppar runt och är ivriga efter fredagsgott.

Veckan har varit lite si och så. Jobbig till en början eftersom inskolningen på fritids inte gick så bra. På måndagen så ringde fröken efter lunch och sa att Nova var ledsen och ville hem. På tisdagen så vägrade hon låta mig gå så jag tog hem henne igen. Onsdagen så gick det mycket bättre eftersom då var ordinarie fröken på plats. Det var bara vikarier mån-tis och inga barn som Nova kände så väl så hon var lite otrygg. Resten av veckan gick mycket bättre. *puh*

Mycket att göra på jobbet också. Det är en hektisk tid nu but I´m loving it. :)

Skorstenen har anlänt och står och väntar i garaget på installationen. Längtar tills allt är klart och vi kan tända en brasa. Har champagnen på kylning i kylskåpet. :)

I morgon ska jag och min Spooky till IKEA. Den nya katalogen har kommit och det är så mycket fint! Ska dock försöka hålla mig från att köpa för mycket men lite smått och gott blir det nog. ;)

Martin har äntligen fått ihop sin hoj efter att ha haft den i molekyler hela sommaren. Så när jag kommer hem i morgon så ska han ut och åka. Hoppas han hittar en kompis att åka med så att han inte kör själv. Inte kul när han kör själv i skogen.

Har fått flera sidor klara till albumen. Närmare bestämt 13 st. Känns bra.
De ger mig sån inspiration, mina gosingar. Tänker mycket på dom och hur dom har det och önskar vi bodde närmare varandra så jag fick krama dom oftare.
Ser fram emot en lugn helg i övrigt. Efter IKEA turen så ska jag bara vara hemma. Det är hög tid att skörda i växthuset eftersom graderna kryper neråt väldigt mycket på nätterna. I går morse när jag vaknade var det endast 4 grader varmt. *brrr*
Vill även scrappa mer såklart. Men först ska jag städa och byta sängkläder.
Men det känns bra det med.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mmmmm, popcorn!

Postat av: Syster

tänker så mycket.

ingen dag verkar gå framåt, det står bara still med allt, tänkande..

så jävla jobbigt, att jag inte har någon som orkar finnas för mig.

<3

2009-08-22 @ 16:15:47
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback