Skönt...

Tränat 1 timme. Jag lyckades t o m springa på löpbandet en stund. Men nybörjare som man är så såg det nog komiskt ut så jag övergick till snabb gång. Bra musik i lurarna och nästan ensam. Då är det kul att träna. Å andra sidan är det kul att träna med en vän oxå eftersom att man då kan pusha varandra. Dock är det inte ofta man har sällskap annat än av sig själv så då är det fokus och bra musik som gäller. Armar, mage och ben värker så jag måste ju ha gjort rätt.

Tyvärr kom jag på mitt i allt att jag glömt handuken hemma så det var bara å fara hem och duscha. Trodde jag skulle äta lunch med mina kollegor idag men det var i morgon så jag har ätit lunch hemma. Nu är jag alldeles strax på väg till jobbet. Solen skiner, himlen är blå och jag har 190 kusar under huven. *lovely*

A song for the road:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan.. vad duktig du är som kommit igång med träningen. Själv har jag försummat den i två månader nu när jag har haft så fullt upp med annat har jag valt bort den av ren lathet. Jag har ju stilkort (dagkort) så tränar du någongång på dagen på vardagar eller på helgerna (får träna hela dagen då) och vill ha någon att träna med kan du ju höra av dig så kanske jag kan. Måste skärpa till mig nu... ;-) Tänkte försöka ta mig i kragen nästa vecka... Kram Jenny

Postat av: Milla

Du är bäst!!

Postat av: Eivor / Ejja

Du är verkligen hurtig!! Duktig är du som kommer iväg att träna, jag ska iväg en vacker dag också...

Ses imorgon!



2009-04-18 @ 14:51:39
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback