Påsken 2009

Är snart slut och för att vara helt ärlig så längtar jag efter den normala vardagen igen. Förstå mig rätt, det är härligt med ledighet men jag har varit så trött och ur form så det har varit jobbigt. Det är ju inte så passande att lägga sig på soffan och glo på tv i 5 dagar så jag fick tvinga mig upp och försöka fungera. Jag som hade så många planer på allt jag skulle hinna och inget är gjort i princip. Det är först igår och idag som jag nästan har känt mig som människa igen. Det har ju inte hjälpt att vädret har varit tråkigt heller. Idag lyste dock solen vilket var välbehövligt.
Här är lite bilder från vårat påsklov:

Nova och jag gör påskägg. Vi började ena dagen och avslutade pysslet dagen efter.

Till och med jag fastnade på bild. Ser lika trött ut som jag känner mig.

På långfredagen var vi på middag hos släkt och det var jättekul tyckte Nova...

I dag var jag och Nova ut till Hindersön med våra vänner. Tyvärr jobbade Martin så det var bara vi som fick njuta av solen. Lite scary var det att köra ut dit eftersom det var massor med flödvatten och värre blev det när vi skulle hem. Men hem kom vi och jag satt ute på altanen och lapade ännu mera sol medans Nova lekte med snö och vatten.

Så här går det när Nova och Ellen tar kameran och busar.
Nu på kvällen har jag och Ellens mamma Josefin varit och bränt kalorier på gymmet. Det kändes riktigt bra faktiskt och 1 och en halv timme senare var man riktigt svettig och mör i musklerna. Kom på att jag måste köpa bättre skor som jag kan springa i. Min rygg har tidigare protesterat mot löpning men hade det inte varit för skorna så hade jag klarat av det mkt bättre. Till skillnad från de flesta så har jag faktiskt lyckats gå ner i vikt under påsken. Satte ett mål i januari och den är snart nådd. :D Kommit på en ny diet som är klockren så senaste veckan så har det minskat 1, 5 kg. Ser fram emot bikinisäsongen 09. :)



Kommentarer
Postat av: Milla

Berätta knepet för mig snälla!! Jag behöver gå ner massor...

Postat av: Blommig

Vilka härliga bilder! Du ska vila när du är trött!!nickar



Jag vill också veta knepet...Vad är dieten?

kram

2009-04-14 @ 06:26:09
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Nu får du avslöja dieten för mig :)

Saknar er !! <3

2009-04-14 @ 14:57:06
URL: http://diinki.blogg.se/
Postat av: josefine

Undra om jag vet vad knepet är??? Annars måste du nog berätta för mig så jag vet. Nu är det inte länge till sommaren, vill ju oxå längta till bikinisäsongen. =)Fina bilder på gullungarna=)

Kramis

2009-04-18 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback