Städhjälp/flytthjälp önskas

Ja, det börjar dra ihop sig som ni alla kanske märkt. :) På måndag-tisdag i nästa vecka så får vi börja flytta in i huset. Vill med detta inlägg fråga om nån har lust att hjälpa till att bära kartonger och annat. Vi vet inte än vem som ska flytta in i lägenheten efter oss eller när dom ska göra det men vi hoppas förstås att det blir så fort som möjligt. Därför så tänkte jag oxå fråga om det är nån eller några som vill hjälpa till att städa ur lägenheten. Tippar på att det blir helgen 20-21 sep eller veckan efter det. Lägenheten är på bara 68 m2 så den är inte stor och jobbiga/äckliga saker som spis/ugn, kyl/frys och badrum tar jag själv. Det är fönster, sovrum, lister och allt annat som jag gärna vill ha hjälp med. Ska försöka börja redan i helgen med fönstren men det sista ska packas oxå. Några har redan erbjudit sig att hjälpa till och det är jag evigt tacksam för men helgen 20-21 är det scrapträff så jag misstänker av nån konstig anledning att några föredrar den framför att städa. ;)
Hur som helst, om du känner dig på städ/flytthumör så lämna en kommentar så kontaktar jag dig när det är dags. Ju fler vi är desto fortare går det. Nu till det bästa, vi bjuder på pizza och öl/vin efteråt. :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas att ni får ihop några stycken. Dels går det fortare men sen blir det ju även roligare om man är några som hjälps åt. Lycka till med flytten!

Postat av: martina

Vi hade det jätteskönt i stugan, alltid skönt att få komma dit! :) har blivit lite ändringar där också så det är roligt! hur går det med all packning? kramsi!

2008-09-11 @ 00:26:32
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan! Lars sa att han kanske kan hjälpa till att flytta lite möbler och kartonger och så bara vi inte är upptagna med annat då. Typ jobb eller skola. Du får höra av dig när det behövs så får vi svara på om han kan eller inte. kram

2008-09-11 @ 13:24:02
URL: http://loverose.webblogg.se/
Postat av: deleine

Har vi tid och möjlighet så kommer vi självklart.

2008-09-12 @ 14:44:58
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback