Senaste nytt...

Har de senaste 3 veckorna jobbat med några sidor som ska till Novas dagis. Alla barnen där har en eget litet häfte med bilder på dom och deras familjer. Barnen tycker det är jättekul med dessa häften och de sitter ofta och kikar i dom. Jag blev glad när Novas fröken (svärmor/farmor) frågade om jag kunde göra några sidor till Novas häfte. Tar ju varje chans jag får att scrappa. :) Roligt med ett nytt format också, A4. Så, nedan följer några sidor ur detta häfte. Jag tar inte med alla jag gjort eftersom jag inte hunnit fråga om lov om jag får lägga ut bilder på de personer som är med.

 





Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fint. Önska jag också kunde göra så... Kul att ha och kika på när nova blir stor! Kram

Postat av: Anna

Vilka fina LO:s av Nova! Kollar in i bloggen din då och då. Ni verkar ju trivas som fisken i vattnet i ert hus. Härligt!

Kram

2008-10-28 @ 20:29:13
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Blommig

Ååå du har bloggat igen! Härligt!

Välkommen tillbaka i cyberrymden! Vilket super fint album Nova får och ha på dagis!

Saknar dig

kram

Annelie

2008-10-29 @ 13:54:58
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Carin

Hej Vad fina sidor du gjort, nu kan Nova stolt visa upp sin fina bok för sina nyfunna vänner! Ha det så bra ska se till att komma och hälsa på snart. Du får säga till när de passar! Karm till er alla tre

2008-10-30 @ 07:03:02
Postat av: Sussig

Jättefint album du gjort till Novas dagis.

Conne och hennes dagiskompisar hade bara en A4 men dom tyckte det var jättekul att titta på varandras bilder.

Ni verkar ha kommit i ordning nu och att ni trivs kan man inte undgå att se.

2008-10-30 @ 22:41:17
URL: http://sussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback