Lättnad

I dag fick jag goda nyheter om min vän. Han har opererats och den var lyckad och han ligger på en vanlig avd nu och inte på iva. Det är för tidigt än hur stora men han får men jag tror och hoppas att det går bra.
Det känns som en stor sten släppte från mig när jag pratade med hans tjej idag. Så skönt att det verkar gå vägen.
Tack snälla ni för erat stöd och för att ni skrivit så gulliga kommentarer! Det värmer mitt hjärta!

I kväll har jag packat mina scrapsaker och skrivit ut en massa foton från datorn. I helgen är det nämligen dags för scrapträff med
klubben och det ska bli så kul. Nu kan jag slappna av mer och njuta av en helg fylld med scrapping.

Kram från lilla mig...

Kommentarer
Postat av: Camilla Jonsson

Hejsan!



Vad tråkigt att läsa om din vän, men skönt att operationen gick bra. Hoppas allt går bra nu.



Hoppas du hade det trevligt med allt pysslande i helgen.



Tänkte även berätta att du är utmanad på min blogg, så titta in där om du vill vara med.



Kram Milla

Postat av: Murjäkk

Hej! Hoppas ni mår bra! Jag funderar lite på nyår, om ni tre vill komma hit? Vi gör nå myspys med barnen och äter nåt gott? KRAMIS

2008-11-17 @ 21:16:53
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/
Postat av: Mysmasken

Hejsan, tyvärr känner jag inte till några affärer på Manhattan. Gå in på yellowpages.com och sök på scrapbutiker Manhattan, NY... Men kom ihåg att det nog inte lönar sig att handla i USA med dollarn som den är just nu plus att det alltid är dyrare inne i affärer än online :)

Lycka till!

2008-11-18 @ 19:39:29
URL: http://www.mysmasken.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback