Gratis ledighet

Man får passa på att njuta för snart är det slut. På gratisledigheten alltså. I mitt nuvarande fackförbund så är vi alltid lediga dag före röd dag. Lyxigt värre. Men efter nyår är det slut. I o m att en bank äger företaget jag jobbar för nu så ska vi gå över till deras fack och det är inte alls lika bra som vårt nuvarande. Man får passa på att njuta nu i stället. :)

I går var jag lyxledig tillsammans med Nova. :) Vi hade (läs jag) tänkt att vi skulle ta en lång sovmorgon men en liten fröken vaknade ovanligt tidigt kl 7.15. *gäsp* Efter frukost och en stor kopp kaffe så for vi till hennes gamla dagis och hälsade på. Det blev ett rörande återseende med hennes gamla fröknar och alla barnen blev så glada. Tyvärr var inte alla där så vi ska fara tillbaka en annan dag när flera är där. Efter dagiset så for vi till Madde och barnen. Där blev vi kvar på en smarrig lunch med ännu smarrigare efterrätt innan vi styrde kosan hemåt för en myskväll tillsammans med Martin. Ni får hålla ett litet öga på min andra 
blogg oxå eftersom det händer att jag gör inlägg där då och då. :)

Jag köpte lyktor igår som jag tände på eftermiddagen. Har velat ha såna lyktor läääänge nu och äntligen hittade jag några som inte var hutlöst dyra. Tack $store! :)

Nu ska jag scrappa en liten stund innan vi sätter igång bastun. Så kallt som det har varit idag så är det superskönt att värma upp sig rejält med en bastu. Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! Åhh var ni på förskolan... synd att Wilma missade det! Hon har pratat om Nova hela veckan. Jag och Wilma ska och se när min syster spelar basket i Sunderbyn på lördag. Tänkte höra om ni är hemma då så kanske vi kan titta förbi ett tag. hoppas



Ha det underbart!



kramar från oss

Postat av: martina

hej moster! jo jag önskar att vi bodde nära varandra också, saknar er! Jo pappa är pås jukhus och ska opereras för att han har en knöl i bakhuvudet, utanför skallbenet, vilket är bra, en godartad tumör som läkarna säger, men han mår bra och är pigg och väntar på att få åka till uppsala för att opereras.. känns jobbigt att ha pappa på sjukhus! han har ju adlrig haft nå problem.. men det kommer nog att gå bra! KRAM!!

2008-11-04 @ 17:45:44
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: Jessica

jaa den är också riktigt bra=)

hur är det med dig??

kramar!

2008-11-05 @ 22:11:12
URL: http://jessica09.blogg.se/
Postat av: josefine

Hejsan!!!

Hur är läget? äntligen fredag =) Har just varit o inhandlat godis och chips. Mumma =)

Ha en trevlig helg. Kraam

2008-11-07 @ 19:38:27
Postat av: Milla

Hej darling! Jag bloggar igen! In i min blogg och kolla på mitt första foto med nykameran, ser det bekannt ut? :)



Vi kommer gärna och hälsar på snart om vi får!



Puss Milla

2008-11-09 @ 00:14:21
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar
Postat av: Milla

FAN! Jag kan inte den 22:a... Jonathan har sitt 7års kalas då :(

2008-11-09 @ 11:10:52
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar
Postat av: Milla

Anna, vilken tid tänkte ni ha kalaset? Jag hade så himla gärna velat komma med småkillarna. Jonathan tycker kanske bara det är skönt om småbrorsorna inte är hemma när han har kalas ;)Han ska ha kalaset hos sin pappa, så jag kanske ändå kan komma.



Milla

2008-11-09 @ 13:07:04
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback