Vardag

Då var det vardag igen. Den här påsken blev inte så rolig som jag hoppats på. Åkte nämligen på den värsta influensan jag kan minnas. Feber, muskelvärk, ledvärk, huvudvärk, snuva, hosta, halsont you name it. Allt hade jag. Medans dom andra i familjen åkte skoter och hade mysigt så låg jag hemma och tyckte synd om mig själv. Det var först i måndags, sista dagen, som jag orkade fara med ut. Då for vi ut till Tomholmen med skotern och grillade korv. Det var mysigt och vädret var kanonfint. Sen tog Martin hojen och jag skotern och så körde vi en sväng och lekte. DET var kul! Jag fick då nånting roligt gjort på påsklovet.

Men nu är det vardag igen. I går började 3 nya säljare hos oss och alla tre verkar vara väldigt intressanta och taggade så det här ska bli kul. En ny platschef har vi fått också, hon börjar på måndag.

Nästa helg är det dags för mässan så nu i helgen så måste jag få allt gjort som jag missade under påsken när jag var sjuk. Håll tummarna för att mässan går så bra som vi hoppas!!

Kommentarer
Postat av: Blommig

Usch den där influensan är inte att leka med! Typiskt att du fick den när ni var lediga!!
Har ni köpt skoter??
Ja nästa helg då smäller det. Jag hoppas innerligt att allt går som vi har tänkt oss
KRAM

Postat av: deleine

Men duuu.... Måste man förbereda sig inför mässan?? Nu blev jag nervös *ler* Jag är grymt avis på dig som fått leka med skoter, jag vill också!! Ska vi umgås någon dag?

2008-03-26 @ 15:51:37
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Vad tråkigt att du blev sjuk under påsken, förstår att det är en del att göra innan mässan. Önskar verkligen jag kunde fara uppåt men det får bli ett annat år istället! Sköt om dig. Kram, Gunilla

2008-03-27 @ 18:35:39
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback