Vab

Vaknade 01.30 i natt av att Nova kom tassande och hade ont i magen...en halvtimme senare så kom allt upp på badrumsgolvet. Jahapp, tänkte jag. Nu blir det magsjuka för hela familjen. Hon hade ont i magen och mådde illa i flera timmar. Vi somnad vid 04.30. När vi sen vaknade vid 8 så verkade hon mkt piggare och hon har fått behålla mat och dryck under dagen så det måste ha varit en tillfällig bacill.

Mina underbara svärföräldrar kom hit med cocacola och vitt bröd till Nova och Kuriren till mig. Tänk, jag har inte fått läsa Kuriren till morgonkaffet på en evighet! Tack snälla ni!!

Fredag kväll och dags för bolibompa. Blir en lugn kväll och en lugn helg med familjen.

Kommentarer
Postat av: Blommig

Vilka snälla svärisar du har!
Skönt att lillskruttan mår bättre! Inte kul med magsjuka!
Ha en mysig helg
KRAM

Postat av: Danialmarlin

God bless you

2008-08-29 @ 09:12:53
URL: http://danialmarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback