Mirakelmedicin

I helgen fick jag halsfluss för första gången i mitt liv. AJ vad ont i halsen jag hade, hög feber och muskelvärk. *ryser av fasa* Trodde i går kväll att jag kommer aldrig ur sängen på minst två dagar men, tack och lov, efter 2 tabletter med mirakelmedicinen så var febern som bortblåst och jag vaknade som en ny människa i morse efter en god natts sömn. *glad* I dag är det Martin som är sjuk. Han for hem tidigare från jobbet med feber. *stackaren*  Tur i oturen att jag slutade tidigare i dag och kunde hämta våran prinsessa från dagis. Snacka om vardagslyx! Att kunna hämta sin dotter från dagis kl 16 och få träffa henne hela kvällen. Så härligt! Satt ute i solen och drack kaffe efter maten och Nova lekte med sin dagiskompis i sandlådan. Vardagslyx av högsta kvalitet. *ler*

Kom på att det var ett tag sen jag tömde kameran. Kom på att det var dags när jag kikade in på Maddes blogg. Så, here goes:

En trött Nova sover med sin bebbe....Så sött!!

Min packning på väg till srapträffen i Kalix. Sen glömde jag fota resten av träffen. Förstå det, den som kan.

Nova cyklar på dagis.

En liten sköning vid namn Herman. I fredags for jag, Nova, Novas kusin Filippa med mamma Åsa och lillebror Herman till Boden. Där finns det nämligen jättfina lekparker. Vi hade med oss picknick och var där i flera timmar. Köpte glass och nya hattar till tjejerna oxå. Toppen dag! Här kommer fler bilder från den dagen:



(Herman smakade på gruset, men var lika glad för det)



Ja, det var alla bilder för den här gången. Tror det är dags att skicka in för framkallning oxå. (har ju knäppt ungefär 50 bilder vid varje tillfälle)
Nu är det dags att ta hand om min sjukling. Sköt om er därute! *kram*


Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Bra att du mår bättre, ursh vad jobbigt att vara så sjuk.

Vilka underbara bilder du har lagt upp. Visst är det härligt med sommarler?!



Ha en bra dag!

Postat av: Blommig

Vilka härliga foton!

Hoppas du mår bättre

kram

2008-06-05 @ 14:49:07
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback