Antog en utmaning...

Hittade en rolig utmaning hos Carina

Tre namn du går under
Mamma
Anna
Marina

Tre saker som skrämmer mig
Att något ska hända Nova eller Martin.
Att jag ska bli svårt sjuk och dö.
Ensamhet.


Tre saker jag har på mig

Jeansshorts
Cerise linne
Glasögon

Tre sanningar
Jag är en extrem hönsmamma.
Otroligt morgontrött.
Älskar ljudet av en V8 och skulle gärna ha en egen och mecka med.

Tre saker jag verkligen vill ha
Ett hus
Ett alldeles eget scraprum
En stor trädgård som Nova kan springa runt och leka i.

Tre pysslare jag utmanar till tre sanningar:
Madde
Annelie
Eivor
+ alla andra bloggande pysslare som jag känner.


Kommentarer
Postat av: deleine

Har juh redan gjort den för länge sen =O)

Postat av: deleine

hmm förresten jag kommer inte åt jennys blogg.... Visst hade du adressen? Jag har lösenordet, så jag behöver bara adressen.

2008-06-23 @ 10:41:50
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback