Utmanad

Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut sex personer som du vill ska svara, utmana dem i sina bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig få veta när du har svarat på din.


5 saker som finns på din att-göra-lista i dag
* Göra frukost till mig och Nova
* Sitta ute i solen och dricka kaffe och äta glass.
* Bädda sängen.
* Fara till stan och göra ärenden.
* Göra middag tills Martin kommer hem.

För tio år sen gjorde jag

1998, då bodde jag i Lillehammer och jobbade som servitör på flera hotell.

Ställen som jag bott på:

8 olika adresser i Grycksbo, Dalarna
Bojsenburg, Falun
2 olika adresser i Jordet, Trysil, Norge
2 olika adresser i Öyer, Lillehammer, Norge
3 olika adresser i Jordet igen.
Södra Sunderbyn
2 olika adresser på Porsön, Luleå
Blä, jag är less på att flytta!

Fem saker som jag skulle göra om jag vore biljonär:

* Bygga mitt drömhus
* Skicka min mamma på spa.
* Investera för framtiden.
* Dela med mig till min vänner och familj.
* Ut å resa

Sex personer som jag vill veta mer om:

* Eivor
* Annelie
* Martina
* Jessica
* Maria A
* Jenny W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback