Peace

I går var vi hos H och M på en mkt trevlig fest.

Den vackra värdinnan M. Maskerad och sånt är alltid kul bara man hittar kläder... :) Temat den här kvällen var "klä dig som din idol". Jag visste ganska snart vad jag ville vara och fter en vecka med intesivt letande av kläder så hittade vi till slut ganska rätt...

Det fattas en flaska Jack Daniels o jag hade fel brillor men annars så...Flera av gästerna gissade rätt...
Om jag säger så här eller rättare sagt sjunger: Oh Lord, wont you buy me a Merchedes Benz.....

Den här gamla gubben har nog inga pengar till en merca. :) (rätt brillor den här gången)
Ser ni vem M föreställer? Tänk er repliken: Skaru ha en stänkare?
Tusen tack M för en trevlig fest och Tusen tack Madde för lån av smycken och div accessoarer.

Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Åhhhh, vad kul tema! Vilken läcker bild på värdinnan. Ni var alla snygga. Jag gillar också den där karl som gärna delar ut stänkare till grannen sin. ;-)

2008-07-27 @ 21:59:28
Postat av: Marielle

Janis Joplin är bra!!:)

2008-08-01 @ 19:01:15
Postat av: Marielle

Janis Joplin är bra!!:)

2008-08-01 @ 19:02:17
Postat av: Marielle

Oooops blev två gånger ju:)

2008-08-01 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback