Gissa...


Vad är detta? Svaret med bildbevis kommer i morgon... *hehe*

Kommentarer
Postat av: deleine

Men SERIÖST!!!! Jag gick endast in i din blogg för att gnälla att du aldrig bloggar å så ska du förstöra det lilla nöjet för mig!!!!! HUR kan man först inte blogga på 45 månader och sen helt plötsligt out of the blue printa ut 807876 blogginlägg på en gång!!! Har du lite att göra eller???? Du kan komma och möblera om med oss i morgon ler elakt så du inte bloggar ihjäl dig!! Har itne du skruvat ihop dina IKEA grejer ännu?? HUR har du tålamod att vänta???? Jag beundras av ditt tålamod, du är en stark kvinna!!! Sen måste jag få lite utlopp för mitt uppbyggda klagohumör! Det ska vara "Oh LORD, wont you buy me" HA nu fick jag ut lite klagan i alla fall! Puss på dig gummsan!

Postat av: Jessica

Heeej!

jaa det var synd att ni inte var i Dalarna då..

Intervjun gick rätt bra, jag finns med i databasen nu, så om dom hittar en familj som behöver barnpassning o tider passar både dom o mig så ska hon höra av sig. Så jag hoppas =)



Jaaa, vill jätte gärna komma o hälsa på er!

Ni får komma ner till stockholm snart också! =)

Hälsa dom andra i familjen =)

kramar!!

2008-07-27 @ 22:03:14
URL: http://jessica09.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Hmmm, jag tror att jag kan veta vad detta är...

Kul att vi ska ses imorgon!



Kram

2008-07-27 @ 22:28:40
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback