Mål...

Jag hade utvecklingssamtal med min teamleader före jullovet och det kändes bra att få uttrycka vad jag vill och vilka mål jag har. Har inte för avsikt att ha exakt samma jobb, dvs säljare, hela tiden utan jag vill utvecklas och klättra uppåt. Chefen tycker likadant för han ringde häromdagen och frågade om jag ville fara på en 3 dagars kurs i stockholm så att jag lär mig mer. Trivs bra med mitt jobb men har länge suktat efter mer information och kunskap och nu ska jag äntligen få det. Det blir jag och en teamleader på jobbet som far ner. Känns lite tryggare om man är två som far. Vet knappt inte vars jag ska nånstans och tunnelbana har jag ingen lust att åka ensam men det känns otroligt spännande att få fara i väg. Ska bli skoj att se huvudkontoret och att få träffa dom som jobbar där. Träffat flera av dom tidigare och alla är väldigt trevliga. Har en skön känsla inombords och jag tror det här året kommer bjuda på många utmaningar som jag länge sett fram emot. *glaaad*

Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

GRATTIS! Jag håller tummarna för dig. Hoppas resten av det nya året går lika bra (eller bättre) för dig.

2008-01-05 @ 10:53:27
Postat av: deleine

Åh va glad jag blir för dig. Grattis!!!

Postat av: Anna

åh! grattis, va skoj!
själv åker ja ner på 3 dagars utbildning i sthlm snart -ensam... *pirrigt*, men det ska nog gå bra. Har börjat ett nytt jobb som avdelningsansvarig... mycke nytt å lära sig. LYCKA TILL på kursen & jobbet. Kram!!

2008-01-05 @ 19:22:19
Postat av: Jonna

Gratulerar!
Vad spännande, och vad kul med lite utmaning! Känns ju alltid väldigt bra när någon tror på en, och vill satsa på ens fortsatta utveckling! Hoppas det går bra!! Kram från Jonna

2008-01-06 @ 16:54:32
URL: http://jga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback