Terapi

Alla vet vi att scrapbooking är terapi så för att försöka övervinna min nervositet inför nästa vecka så har jag scrappat. I fredags kväll kom M hit och vi satt i flera timmar och scrappade, drack lite vin och snackade. Mkt trevligt. Lördagen fortsatte med mera scrap för mig men den här gången hade jag Nova som sällskap. Hon är krasslig igen lilla gumman. Har åkt på en otäck hosta så hon blir inomhus några dagar. Tur att vi har en sån terapeutisk (stavas det så?) hobby. Se vad jag fått till:
image496
Del 1 av en dubbello om Novas första jul....bättre sent än aldrig tycker jag är ett bra talesätt. Älskar mitt nya magnolia cookie cutter alfabet....
image497
Del 2, fattas bara lite journaling...Bilden på Nova i tomteluva var med på julkorten vi skickade det året.
image498
En lo om när jag och Nova gjorde Egils album.
image499
Slutligen en lo om när Nova var 2 månader. Det är ett väldigt skuttande bland årtalen för mig. Har gjort liknande lo tidigare men jag hade inte satt dit journaling, skulle göra det nu men klantade mig så det blev till att göra om hela sidan. Har nu påbörjat en lo om när hon var 1 månad. Bilder kommer senare. Tebax till scrapverkstan....

Kommentarer
Postat av: Blommig

Underbara LO's du har gjort. Gillar detaljerna på Jullo'n och alfabetet är bara så snyggt. Min favorit blev Scrapverkstan den var SUUUPER!!!
scrappa lugnt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback