Terapi del 4

Den här hobbyn är verkligen beroendeframkallande, jag får nog gå i terapi för det oxå! :)
Längtar till lördag då vi far till PiP. Ska bli så otroligt skoj att träffa alla igen och att få sitta och pyssla hela dagen! Ska bli intressant att se hur Madeleine klarar dagen. Inte alla nybörjare som orkar 13 timmars pass så där i början. ;)

Nu är Novas lo´s för varje månad klara. Det ni! Det tog bara sisådär 3 år....Kom på i efterhand att jag borde haft med längd och vikt på varje lo så jag ska ordna det så fort jag kan. Måste hitta spillbitarna av allt cardstock först.
image507
image508
image509
Det är tur att jag har en dotter som är lika galen i den här hobbyn som jag. Tänk bara om vi hade haft ett stooort rum själva där allt får stå framme hela tiden. Nu är hela köket belamrat med papper, clearstamps, band, knappar, foton och alla andra nödvändiga prylar. Hrmmm...mat? Njae, den äter vi i vardagsrummet/sovrummet. Har knappt plats att laga maten i köket. Alla clearstamps ligger utspridda på köksbänken för att torka.

Nu ska jag fixa lunch till mig och gumman. Å sen fortsätter vi....:)

Kommentarer
Postat av: Blommig

Åå så fint du har gjort!!!
Härligt att ni har så trevligt när ni pysslar tillsammans!
Ser fram emot lördagen jag också
kram

Postat av: Eivor / Ejja

Sååå fina alla sidor är !!
Förstår detta med utspridda saker, mina ligger på bordet i vardagsrummet*ler*.
Ja, det ska bli så kul att ses på lördag! Ska bli spännande och se hur länge min kompis J orkar, första träff för henne också.
Hörs närmare lördagen?

KRAM från mig,
Eivor

2008-02-06 @ 14:38:55
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Tokfia

Vilka fina LO:s. vad lyxigt för Nova att få ett sånt fint album - för jag antar att hon ska få det när hon
blir äldre :) Önskar ibland att min mamma dokumenterat min uppväxt i ett eget album till mig. Nu får jag skanna in korten och göra det själv istället :)

Kram

2008-02-06 @ 15:32:50
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh vad underbart fint! Och så snabbt du lyckats åstadkomma dessa underbara skapelser. Själv blir jag sååå inspirerad och vill bara springa ivär och inhandla massa nya saker. Flickorna är fortfarande inte helt krya här borta så kommer nog inte hinna så mycket denna vecka ..men kanske nästa. Ha de så underbart.. massa kramar Jenny

2008-02-06 @ 16:36:43
Postat av: Kerstin

Vilken kreativitet! Helt underbara LO:s du har gjort!

2008-02-06 @ 20:22:08
Postat av: Kristel

Så koselig å ha sånne sider for hver måned..:)
Man kan se Nova vokse og utvikle seg fra side til side:)

Jeg begynte med scrapping for noen år siden jeg også, men gav opp da jeg hadde så mange bilder at jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne, og de fleste var dårlig datert..

Håper alt er bra med dere alle tre!:)

-Klemmer-

2008-02-08 @ 12:59:43
URL: http://oyvind.nerbraten.com/nyheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback