Äntligen måndag!

Jag vet, det låter konstigt. Men jag gillar måndagar. Missförstå inte, jag älskar helgerna då jag är ledig och får vara med min familj men måndagar är inte så jobbiga som man skulle kunna tro. Jag gillar måndagar för att jag gillar mitt jobb. Måndag för en vecka sen så visste jag inte vad som låg framför mig. Vilka förändringar som skulle komma. Det var en helt vanlig måndag. Lite ångest för att helgen tog slut så fort, jag hade ju så kul i Kalix, men i övrigt så var det en helt vanlig måndag. Den här måndagen blir annorlunda. Annorlunda på ett spännande sätt och jag ser faktiskt fram emot att få gå till jobbet på ett helt annat sätt än tidigare.
Jag är extra glad i dag för jag fick mitt älskade Vixen i brevlådan! För er som ser ut som ett ? nu så är det ett alfabet till min qk. Hittar ingen bild på det men det är med på den här Loén:
image516
Ett fynd på ebay. *glad* NU, ska jag gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: deleine

det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna det vill jag låna

Postat av: Milla

Å vad fint!! Verkligen!

2008-02-25 @ 22:41:56
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar
Postat av: deleine

Du det bloggas dåligt här ;O) Vadå försök itne slingra dig, barn, jobb och hem är INGA ursäkter för att inte roa mig!

2008-02-27 @ 20:53:23
URL: http://deleines.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback