Torsdag kväll

Sitter själv hemma. Martin och Nova är i byn hos farmor och farfar. Det ska verkligen bli skönt med hus sen för då får jag nog se mer av dom ;) Jag kom hem från jobbet vid 16.30 och sen dess har jag tvättat 3 maskiner, skurat badrummet, dammsugit, bäddat, plockat och diskat samt bloggat. Nu tänker jag ta kvällen och sätta mig och scrappa en stund. Jag har sparat Novas rum tills dom kommer hem. Där ska dom minsann få städa. Martin har varit pappaledig i snart två veckor så nu får han göra ett ryck.
Det har varit en hektisk vecka på jobbet men i morgon är det fredag. Ska bli skönt med helg. Söndag ska jag ha styrelsemöte med
klubben men annars är det nog inget speciellt i kalendern. Hoppas vädret blir bra så man kan vara ute lite. Önskar alla mina bloggläsare en skön helg! *kram*

Kommentarer
Postat av: deleine

Åh hej och hå var här var bloggat =O)



Vi måste ta en kaffe någon dag och skvallra lite!!!

Postat av: Eivor / Ejja

Kanske vill du kika in på min blogg...

Vi ses på söndag och jag önskar Er en trevlig helg!



Kram

2008-08-22 @ 15:45:32
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Catta

Jag har skrivit en kommentar på inlägget nedanför, kunde inte låta bli =)

2008-08-25 @ 12:54:58
URL: http://cattasattac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback