Ryggskott

Aj, säger jag bara. Vad jag än gör så gör det ont. :( Vaknade idag och var lite öm i ryggen men tänkte att det berodde på att jag legat snett eller nåt men när jag skulle bädda sängen senare så sa det bara pang i ryggen och det gjorde svinont!! Tog två smärtstillande tabletter och försökte steka pannkakor till mig och Nova men det var inte lätt. Farfar kom sen och hämtade Nova för jag var tvungen att lägga mig och vila. Himla tur att grannen Josefin var här och hon var så gullig och hängde tvätten och diskade åt mig. Tack kära du! Jag kunde knappt stå upp men efter att ha vilat 2 timmar så kändes det lite bättre men så fort jag har rört på mig för mkt så värker det som bara den. Frågan är hur jag ska ta mig upp och till jobbet i morgon? Hoppas verkligen att det här ger mig sig under natten.

För övrigt så känns allt för bra för att vara sant just nu. :) 

Veckans ordspråk:
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.
Okänd

Kommentarer
Postat av: Lia

usch så jobbigt med ryggen

hoppas att det blir bättre

Postat av: josefine

Ja, varsågod. Det var såå lite så. =))

2008-08-05 @ 13:28:06
Postat av: Erlandnikita

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-05-26 @ 12:03:04
URL: http://erlandnikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback