Min lilla tuffing


Hittade en fin jeansjacka på rean i går samt en tuff keps. Den var dock inte på rea men jag kunde inte motstå den.
Det är svalt ute idag, solen sken tidigare men nu är det molnigt. Det är verkligen höst i luften. Nova har lekt med grannen Ellen hela dagen och just nu är dom på Novas rum. Jag tror inte jag vill gå in där, har en känsla av att allt åkt fram. :) Strunt samma, det är kul för henne att ha en kompis på besök. Känner för att hitta på nåt kul så vi kanske far iväg en sväng sen. Får se vars vi hamnar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt liten tuffing! ;-) kram

Postat av: martina

haha ingen TV?! skulle döö utan tv, haha, nej inte riktigt kanske! nej jag vet att du inte gillar sport, jag gillar inte all sport med friidrott gillar jag :) ja just ja, kom på nu att jag inte hade svarat på ditt sms! GRATTIS!!! nu vet då jag vem som ska hälsa på senare.. JAG! :) hoppas allt går som det ska nu! önskar all lycka! Kram

2008-08-10 @ 22:36:14
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback