Lyckodag

Tänka sig, att efter en stressig dag på jobbet cykla hem i ösregnet och finna den nya IKEA katalogen i postlådan. *lycka*
Nu när vi snart har vårt lilla söta hus så känns det extra roligt med katalogen i år. Plötsligt kan man titta på köksinredning och badrum och bara drömma iväg...
Tyvärr har jag en blixtrande huvudvärk och det känns mest jobbigt att använda ögonen och läsa så jag får nog spara drömmandet till en annan dag. Nova städar sitt rum just nu och sen ska vi äta kvällsmat. Känner på mig att det blir en tidig kväll i kväll. Jobbar dag hela veckan och då gäller det att vara morgonpigg.
Ni måste bara höra den här sången innan ni surfar vidare. Ni hörde väl på Kurt efter mitt förra inlägg? Här är en sång till som är så underbart fin. Det är Kurt och 3 killar till som är kända i Norge som sjunger den. Ingen aning om vem som gjort originalet egentligen men den här versionen är nog helt klart den finaste jag hört:

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM&feature=related

Och som tidigare så klarar jag inte av att få in den lilla rutan från youtube i inlägget! :( Jessie, hjälp mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha!

heej!

men när du skriver ett inlägg så finns det olika rutor där det står olika saker. På en ruta står det " html" där klickar du o så ska du klistra in adressen där o sen klicka på uppdatera.

O då ska det komma upp ett youtubeklipp=)



( svara på mitt mail också) =)

pussar o kramar!

Postat av: deleine

IKEA is lovely!!!

2008-08-20 @ 12:59:38
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: josefine

visst är det lycka=))

2008-08-21 @ 11:06:23
Postat av: Blommig

Jo det är så roligt med IKEA katalogen:)

Hoppas allt är bra med dig vännen

2008-08-21 @ 16:18:46
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: martina

Det gick bra hos boel :) blodtrycket var så bra så! ja jag håller koll, hon kommer inte upp på mornarna bara så jag lär upp och väcka henne, lite jobbigt, och skolan vill hon ju inte gå i naturligtvis! hamna i en klass med inga vänner och konstiga människor enligt henne! :/ Ja det där med pappa, han och lena har tydligen köpt ett radhus där vid hoovers du vet.. utan att säga något, dom flyttar tydligen i oktober, det är lenas amelie som har sagt det till mikaela, så jag ahr inte pratat med pappa än, känns lite surt! hon är inte bra för han... men jag kan ju inte vara med och bestäma nu så dom får väl göra så om vill, men jag skulle uppskattar om dom kunde berätta! inte ens mikaela fick veta! :/ Kram moster!!

2008-08-21 @ 16:35:52
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback