Helgens alster...

Jag var ju på scrapträff i helgen som min vän Madde ordnade. Det var många trevliga tjejer som kom och jag hade jätteroligt och inspirationen flödade. Det blev dock inga flyttkort gjorda, som jag planerade, eftersom det finns en liten chans att vi får flytta in tidigare så jag väntar lite med dom. Jag har i af stämplat upp så jag har små söta hus att sätta på dom sen. Tack Sussi för lånet! :)  
Här kommer då helgens alster: Först ut är en dubbel lo jag gjorde om Nova och hennes envishet.


Andra lo är om scrapmässan vi hade i april och om hur det var innan allt folk kom.

En dubbel lo om workshopen jag med pysselgumman som jag var på. Det är hon som har designat papperen jag använt, dom mönstrade alltså.


Nästa lo är om Maria, värdinnan på festen vi var på häromhelgen. Jag tyckte bilderna blev så fina så jag har inte använt så starka färger på papperen, däremot glittrar dom. :) Älskar mitt nya alfabet Abigail. Bokstäverna blir så stora och läckra. Blev nog mest nöjd med den här lo´n.

Nästa är om scrapträffen jag var på i Kalix i maj, då jag fotade alla grejer men glömde fota resten av helgen.

Sist lo´n är med mig och Nova när hon var 9 månader. Tycker den är väldigt fin men det känns ändå som att nåt saknas. Jag kommer kanske på vad nån gång. Papperen är ljuvliga och även dom svenskdesignade av Maja Design. Dom här bilderna ska jag förstora och sätt upp i huset sen. :)

Sen kommer det bilder på familyalbumet som jag började med för nån vecka sen. Gjorde bara första och andra uppslaget hemma och resten på träffen.


Nova och Martin kramas och ser så glada ut.

Jag och min älskade unge kramas. Det fanns en tid då hon ville bli fotad. :)

Gillar den här bilden på Nova och Martin om än det är på långt avstånd. Nova tittar upp på Martin som för att fråga ska jag våga åka. Känner trygghet när jag ser på dom två.

Vi tre på julen 2006.

Det blev en bild av Nova och farmor när Nova var nyfödd för det är den enda bilden utan hennes rygg i mitten som jag har på dom två eftersom farmor hatar att bli fotad vilket jag tycker är mkt tråkigt.


4 generationer och favvokusinen.

Lilla bilden är från Martins lillebrors dop och på stora bilden är det Martin som är bebisen. Sicken rund o go en va? :)

Översta bilden till vänster är på Martin när han är nyfödd i armarna på storebror Johan. Bilden under är på Martin och lillebror David när han är nyfödd. Stora bilden är från dagen då deras föräldrar gifte sig.

Nova med mormor och morfar på hennes 4 årskalas på Leos Lekland i november förra året.

På stora bilden är det jag och min bror Jonas och på övre bilden i mitten så är det han och jag med pappa. Det är jag som är bebisen och på bilden under är det jag och mamma. Till höger är det jag och min storasyster.
Det var mitt Familyalbum. Nu har jag Friend, Love och Happy albumet kvar att göra.

Kommentarer
Postat av: Catta

Så underbara LO:s du gjort, för att inte tala om family-albumet. Min favorit blev helt klart LO:n med dig och Nova, vilka vackra foton och maja design- pappret med rosor och "tillsammans"- texten, mmm! Snyggt jobbat tjejen! Kram Catta

Postat av: josefine

Allt var verkligen jättefint. Jag är impad.... =))

Kram

2008-08-25 @ 20:02:03
Postat av: Murjäkk

Ja, kolla där var ju jag mitt i allt! Haha. Snyggt!

2008-08-30 @ 07:53:30
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback