Mirakel

Finns dom? Det sägs att hoppet är det sista som lämnar en och jag har alltid varit en människa som hoppats på mycket. En del har gått bra och andra har gått mindre bra. Just nu känns mitt liv som en mardröm där det jag alltid velat ha är mitt framför näsan men när jag sträcker fram handen för att ta det så rycks det undan. Man kan ibland undra vad meningen är med allt som händer. Varför händer detta just nu? Är det något som i slutändan blir positivt eller? Jag önskar jag hade alla svaren för jag orkar knappt hålla huvet uppe just nu.


Veckans ordspråk:
Fix your eyes forward on what you can do,
not back on what you cannot change.
~~Tom Clancy, Author~~

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Tänker på dig och håller tummarna för dig!
Tack för att du kom förbi igår , det var SÅ bra och trevligt att sitta och prata lite.
Hoppas vi ses snart igen.

Kram

Postat av: Blommig

Tänker på dig gumman! Du vet att min dörr står öppen när helst du behöver!
Var rädd om dig och säg till om det är något jag kan göra!
Styrkekramar

2008-04-16 @ 15:10:18
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Martina

vad har hänt moster? :/

2008-04-16 @ 19:46:12
Postat av: Maria i Råneå

Hmmmm.. låter minst sagt tungt, även om du inte direkt skriver vad som skett (eller inte skett). Jag önskar dig lycka till och att allt löser sig till det bästa i slutändan.

Kramar från Råneå

2008-04-16 @ 19:57:06
Postat av: Jenny

Låter jobbigt.. hoppas att allt löser sig. Livet har tyvärr sina jobbiga stunder som man ibland inte kan göra något åt. Hoppas att det löser sig till det bästa... Skickar massvis med kramar

2008-04-16 @ 21:03:16
Postat av: Carin

Hej vännen hur är det egentligen? Vad är det som har hänt hör av dig om du vill prata kram pådig!

2008-04-17 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback