Lite pyssel...

... som jag gjort under veckan...
Den första är inspirerad av min granne Milla. Hon gjorde tidigare en lo med bilder på där dom bor och jag ville göra en likadan. Nu har vi iofs flyttat så jag måste ju göra en till bara jag tar mig ut och tar några nya foton från utsidan. *s*
image361
Den andra är en dubbello om Novas första cykeltur på sin nya cykel som hon fick i våras.
image362
image363
Den tredje är en lo om MIN nya cykel som jag oxå fick i våras....känner ni igen er? Så fort nån köper nåt nytt så vill jag oxå ha. Martin köpte ny mobil, so did I. Nova fick ny cykel, so did I....:)
image364
Slutligen en lo om underbar vardagslyx....En härlig kopp kaffe och en pralin...*mums*
image365

Kommentarer
Postat av: Blommig

Ååå så mycket fint du hunnit skapa i veckan!
FLera layouter med bara mönstrat. Jag är imponerad det vart ju riktigt snyggt!
Ska ta tag i utmaningen imorgon nu är det sängen som gäller!
KRAM

Postat av: Eivor/Ejja

Vilka unerbara LO:s!!! Så fina papper och jag tackar för inspirationen, pirrar i scrapbooking-nerven...Måste försöka få tid att sitta en stunde idag.
Kramkram från mig,

2007-09-16 @ 12:11:31
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback