Glad!

I dag är jag extra glad. Har nämligen klarat min budget på jobbet! För första gången sen jag började där. Senaste 3 veckorna har gått jättebra och det känns som om det äntligen lossnat. Budgeten höjer dom nog till nästa månad men ändå, jag är stolt över mig själv. När jag kom hem i går hade min darling gjort varma mackor för att fira lite extra.

Är oxå glad för att jag är klar med röjning och städning i klädkammaren och förrådet. Ett lass ska till återvinningen och röda korset men sen är det helt klart. Känns som en stor lättnad.

Ska börja med pysselrummet nu. Ut med allt och sen försöka få in det igen på ett bättre sätt än det var tidigare så att jag har mera plats. Tar nog några dagar men sånt här är kul. Måste sortera mina papper och mina foton och det kan ta en stund. På lördag ska jag och Linnea till Annelie på styrelsemöte för
klubben och när det är klart blir det en tur till IKEA. Kul att gå där med the girls och drömma. Kommer förhoppningsvis hem med lite bättre förvaring. :)

Nova och Martin har det bra. Nova börjar lite senare på dagis och farfar ska hämta henne så det blir en kort dag. Skönt för henne. Jag ska träffa min vän Agnes och äta lunch med henne. Alltid lika trevligt!

Veckans ordspråk:

Jag älskar deadlines. Jag gillar det svischande ljudet de gör när de flyger förbi.
Douglas Adams

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad kul!=)Ha så kul på IKEA.. Kram

2007-10-31 @ 13:00:32
Postat av: Carina

Tusen tack för din snabba leverans! Det är bara hojta till om jag kan hjälpa dig med något :-)
Hoppas ni får en riktigt trevlig shopping på Ikea till helgen :-)
kram

Postat av: Blommig

You go girl!!! *viftar med mina pompoms*
Ses i helgen!
kram

2007-11-01 @ 06:16:36
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Eivor

Härligt och rolig läsning här, så kul att det går bra på jobbet och det ska bli spännande att se hur pysselrummet blir.
Shoppa försiktigt på ikea och hälsa tjejorna.
Skulle vara kul att ses ngn gång, du gör mig ju alltid så glad*ler*.

Kramelikram från mig,

2007-11-02 @ 22:05:49
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Anna

tror jag såg dig virvla runt på IKEA idag ;)

2007-11-03 @ 22:46:54
Postat av: Annelie

Jo det är såå mysigt att göra julkort..:)
Idag har jag målat en massa motiv. Jo jag har chalkat det vita pappret som jag stämplat på
Kram

2007-11-04 @ 17:29:42
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Blommig

E ju så nyfis vill se bilder på pysselrummet!!!!
kram

2007-11-05 @ 21:11:28
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback