Frisk och rask!

I går fick Nova gå tillbaka till dagis. Då var hon frisk, rask och uttråkad. Sprang i väg direkt och hade knappt tid att säga hejdå. :) På em så hämtade farmor och farfar henne och dom var hos oss till kl 20 för jag och Martin var på föräldramöte på kvällen. Skönt att sluta tidigare från jobbet för jag hade ont i huvet.

För övrigt så går jobbet riktigt bra nu. Är inne i ett fint flyt och så ska det förbli. Har ett mål som jag är fast bestämd på att nå. :)

I dag fyller Novas kusin Jessica 17 år! Vill med detta skicka ett stort grattis till dig gumman! Hoppas presenten blir bra och att den kommer i dag.

Mera glada nyheter: Min mamma och pappa kommer upp och hälsar på när Nova fyller år i november. Det är första gången pappa kommer hit så det ska bli jättekul! *längtar*


Kommentarer
Postat av: Murjäkk

Heeej! Hoppas ni har haft en fin helg! Det har vi! Brrrrr, det är lite kyligt ute! KRAMS

2007-10-21 @ 12:11:09
Postat av: Lokezahra

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback